検索キーワード: 著者 "breAnne O. Reeves" すべてのカテゴリー
-
-
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence, 3rd Edition
- Creating a Values-Driven Service Culture
- 著者: Robert Spector, breAnne O. Reeves
- ナレーター: Eric Pollins
- 再生時間: 6 時間 14 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service. These essential values have enabled Nordstrom to survive and adapt to dramatic market shifts regularly since 1901, and the new edition explains how the Nordstrom approach can be emulated by any organization - in any industry - in every corner of the world.
-
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence, 3rd Edition
- Creating a Values-Driven Service Culture
- ナレーター: Eric Pollins
- 再生時間: 6 時間 14 分
- 配信日: 2017/11/21
- 言語: 英語
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
-