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ホテル 富裕層争奪戦
- 週刊東洋経済eビジネス新書No.464
- ナレーター: デジタルボイス
- 再生時間: 1 時間 50 分
- 配信日: 2025/01/10
- 言語: 日本語
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泣ける消費 人はモノではなく「感情」を買っている
- ナレーター: デジタルボイス
- 再生時間: 3 時間
- 配信日: 2025/11/14
- 言語: 日本語
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Influence, New and Expanded
- The Psychology of Persuasion
- 著者: Robert B. Cialdini
- ナレーター: Robert B. Cialdini
- 再生時間: 20 時間 43 分
- 完全版
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総合評価5
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ナレーション1
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ストーリー1
The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion—a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold—now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications. In the new edition of this highly acclaimed bestseller...
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Influence, New and Expanded
- The Psychology of Persuasion
- ナレーター: Robert B. Cialdini
- 再生時間: 20 時間 43 分
- 配信日: 2021/05/04
- 言語: 英語
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ひとり会員制ビジネス
- 成功事例を豊富に紹介!サブスクの企画からローンチまで
- ナレーター: 石崎 力也
- 再生時間: 2 時間 42 分
- 配信日: 2024/07/05
- 言語: 日本語
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Hooked: How to Build Habit-Forming Products
- 著者: Nir Eyal, Ryan Hoover
- ナレーター: Nir Eyal
- 再生時間: 4 時間 40 分
- 完全版
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総合評価6
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ナレーション4
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ストーリー4
Why do some products capture our attention, while others flop? What makes us engage with certain products out of habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us? This audiobook introduces listeners to the "Hooked Model", a four-step process companies use to build customer habits. Through consecutive cycles through the hook, successful products reach their ultimate goal of bringing users back repeatedly - without depending on costly advertising or aggressive messaging.
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Hooked: How to Build Habit-Forming Products
- ナレーター: Nir Eyal
- 再生時間: 4 時間 40 分
- 配信日: 2014/01/22
- 言語: 英語
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Pre-Suasion
- Channeling Attention for Change
- 著者: Robert Cialdini Ph.D. Ph.D.
- ナレーター: John Bedford Lloyd
- 再生時間: 9 時間 24 分
- 完全版
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総合評価2
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ナレーション2
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ストーリー2
The acclaimed New York Times and Wall Street Journal bestseller from Robert Cialdini—“the foremost expert on effective persuasion” (Harvard Business Review)—explains how it’s not necessarily the message itself that changes minds, but the key moment before you deliver that message. What...
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Pre-Suasion
- Channeling Attention for Change
- ナレーター: John Bedford Lloyd
- 再生時間: 9 時間 24 分
- 配信日: 2016/09/06
- 言語: 英語
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This Is Marketing
- You Can't Be Seen Until You Learn to See
- 著者: Seth Godin
- ナレーター: Seth Godin
- 再生時間: 7 時間 2 分
- 完全版
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総合評価5
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ナレーション0
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ストーリー0
#1 Wall Street Journal Bestseller Instant New York Times Bestseller A game-changing approach to marketing, sales, and advertising. Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and...
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This Is Marketing
- You Can't Be Seen Until You Learn to See
- ナレーター: Seth Godin
- 再生時間: 7 時間 2 分
- 配信日: 2018/11/13
- 言語: 英語
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Contagious
- Why Things Catch On
- 著者: Jonah Berger
- ナレーター: Keith Nobbs
- 再生時間: 6 時間 50 分
- 完全版
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総合評価2
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ナレーション1
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ストーリー1
Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral? Word of mouth makes products, ideas, and behaviors catch on. It's more influential than advertising and far more effective. Can you create word of mouth for your product or idea? According to Berger, you can. Whether you operate a neighborhood restaurant, a corporation with hundreds of employees, or are running for a local office for the first time, the steps that can help your product or idea become viral are the same.
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Contagious
- Why Things Catch On
- ナレーター: Keith Nobbs
- 再生時間: 6 時間 50 分
- 配信日: 2013/03/05
- 言語: 英語
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The 22 Immutable Laws of Marketing
- 著者: Al Ries, Jack Trout
- ナレーター: David Drummond
- 再生時間: 3 時間 6 分
- 完全版
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総合評価0
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ナレーション0
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ストーリー0
There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing? As Al Ries and Jack Trout—the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning—note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics...
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The 22 Immutable Laws of Marketing
- ナレーター: David Drummond
- 再生時間: 3 時間 6 分
- 配信日: 2014/04/22
- 言語: 英語
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Storytelling with Statistics
- Master the Art of Clear and Honest Data Presentation (Advanced Thinking Skills, Book 7)
- 著者: Albert Rutherford
- ナレーター: Russell Newton
- 再生時間: 2 時間 29 分
- 完全版
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総合評価0
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ナレーション0
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ストーリー0
Create data stories that lead to smarter, more informed decisions. Raw data doesn’t change minds. But a well-crafted story? That’s what drives action. Whether you’re presenting to executives, persuading clients, or influencing your local community, this book will help you transform numbers into narratives that make an impact. Turn raw numbers into insights people actually understand and care about. Present data with clarity, accuracy, and impact.
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Storytelling with Statistics
- Master the Art of Clear and Honest Data Presentation (Advanced Thinking Skills, Book 7)
- ナレーター: Russell Newton
- シリーズ: Advanced Thinking Skills
- 再生時間: 2 時間 29 分
- 配信日: 2025/04/16
- 言語: 英語
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The Jobs to Be Done Playbook
- Align Your Markets, Organization, and Strategy Around Customer Needs
- 著者: Jim Kalbach, Michael Schrage - foreword
- ナレーター: Tom Parks
- 再生時間: 8 時間 10 分
- 完全版
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ナレーション0
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ストーリー0
These days, consumers have real power: they can research companies, compare ratings, and find alternatives with a simple tap. Focusing on customer needs isn't a nice-to-have, it's a strategic imperative. The Jobs To Be Done Playbook (JTBD) helps organizations turn market insight into action. This book shows you techniques to make offerings people want, as well as make people want your offering.
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The Jobs to Be Done Playbook
- Align Your Markets, Organization, and Strategy Around Customer Needs
- ナレーター: Tom Parks
- 再生時間: 8 時間 10 分
- 配信日: 2024/05/28
- 言語: 英語
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Customer Centricity
- Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)
- 著者: Peter Fader
- ナレーター: Patrick Lawlor
- 再生時間: 3 時間 4 分
- 完全版
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Despite what the old adage says, the customer is not always right. Even companies that can seemingly do no wrong-like the coffeehouse giant Starbucks-have only recently started to figure this out.
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Customer Centricity
- Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)
- ナレーター: Patrick Lawlor
- 再生時間: 3 時間 4 分
- 配信日: 2024/07/09
- 言語: 英語
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Predictably Irrational
- The Hidden Forces That Shape Our Decisions
- 著者: Dan Ariely
- ナレーター: Simon Jones
- 再生時間: 7 時間 22 分
- 完全版
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ストーリー0
The groundbreaking bestseller from iconic behavioral psychologist Dan Ariely, now the inspiration for the Fall 2023 NBC show The Irrational “A marvelous book that is both thought provoking and highly entertaining, ranging from the power of placebos to the pleasures of Pepsi. Ariely unmasks...
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Predictably Irrational
- The Hidden Forces That Shape Our Decisions
- ナレーター: Simon Jones
- 再生時間: 7 時間 22 分
- 配信日: 2008/02/19
- 言語: 英語
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Brainfluence
- 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
- 著者: Roger Dooley
- ナレーター: Mark Ashby
- 再生時間: 7 時間 14 分
- 完全版
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総合評価1
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ストーリー0
Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior technology and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions.
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Brainfluence
- 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
- ナレーター: Mark Ashby
- 再生時間: 7 時間 14 分
- 配信日: 2020/07/09
- 言語: 英語
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Purple Cow, New Edition
- Transform Your Business by Being Remarkable
- 著者: Seth Godin
- ナレーター: Seth Godin
- 再生時間: 2 時間 58 分
- 完全版
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総合評価1
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ナレーション1
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ストーリー1
The cult classic that revolutionized marketing by teaching businesses that you’re either remarkable or invisible. Few authors have had the kind of lasting impact and global reach that Seth Godin has had. In a series of now-classic books that have been translated into 36 languages and reached...
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The wrong Otaku
- 投稿者: Koharu 日付: 2023/08/31
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Purple Cow, New Edition
- Transform Your Business by Being Remarkable
- ナレーター: Seth Godin
- 再生時間: 2 時間 58 分
- 配信日: 2020/11/24
- 言語: 英語
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Marketing 6.0
- The Future Is Immersive
- 著者: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
- ナレーター: Graham Rowat
- 再生時間: 5 時間 40 分
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総合評価1
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ナレーション1
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ストーリー1
In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age of metamarketing, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.
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Marketing 6.0
- The Future Is Immersive
- ナレーター: Graham Rowat
- 再生時間: 5 時間 40 分
- 配信日: 2023/12/19
- 言語: 英語
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Designing for Behavior Change (2nd Edition)
- Applying Psychology and Behavioral Economics
- 著者: Stephen Wendel
- ナレーター: Danny Hughes
- 再生時間: 12 時間 46 分
- 完全版
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ストーリー0
Designers and managers hope their products become essential for users-integrated into their lives like Instagram, Lyft, and others have become. Such deep integration isn't accidental: it's a process of careful design and iterative learning, especially for technology companies. This guide shows you how to apply behavioral science—research that supports many products—to help your users achieve their goals using your product.
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Designing for Behavior Change (2nd Edition)
- Applying Psychology and Behavioral Economics
- ナレーター: Danny Hughes
- 再生時間: 12 時間 46 分
- 配信日: 2023/07/25
- 言語: 英語
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Design for How People Think
- Using Brain Science to Build Better Products
- 著者: John Whalen PhD
- ナレーター: Mitchell Dorian
- 再生時間: 4 時間 43 分
- 完全版
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総合評価1
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ナレーション1
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ストーリー1
User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience. Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights.
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Design for How People Think
- Using Brain Science to Build Better Products
- ナレーター: Mitchell Dorian
- 再生時間: 4 時間 43 分
- 配信日: 2021/05/18
- 言語: 英語
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Competing Against Luck
- The Story of Innovation and Customer Choice
- 著者: Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, 、その他
- ナレーター: John Pruden
- 再生時間: 7 時間 25 分
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ナレーション2
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ストーリー2
The foremost authority on innovation and growth presents a path-breaking book every company needs to transform innovation from a game of chance to one in which they develop products and services customers not only want to buy, but are willing to pay premium prices for. How do companies know how...
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Informative and interesting
- 投稿者: 匿名 日付: 2020/10/12
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Competing Against Luck
- The Story of Innovation and Customer Choice
- ナレーター: John Pruden
- 再生時間: 7 時間 25 分
- 配信日: 2016/10/04
- 言語: 英語
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Product-Led Growth
- How to Build a Product That Sells Itself
- 著者: Wes Bush
- ナレーター: Derek Dysart
- 再生時間: 4 時間 23 分
- 完全版
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総合評価2
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ナレーション1
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ストーリー1
Hi, I’m Wes Bush, founder of the Product-Led Institute. And in Product-Led Growth, I show you how you can cut your acquisition costs and scale further than you ever thought possible...by making your product the tool that helps you acquire, convert, and retain customers. But what does it mean to be "product-led"? How do you know if a product-led growth strategy makes sense for your business? And most importantly, how do you execute it? You’ll find answers to all of these questions inside this audiobook.
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Product-Led Growth
- How to Build a Product That Sells Itself
- ナレーター: Derek Dysart
- 再生時間: 4 時間 23 分
- 配信日: 2019/10/28
- 言語: 英語
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Wanting
- The Power of Mimetic Desire in Everyday Life
- 著者: Luke Burgis
- ナレーター: Luke Burgis, Sean Patrick Hopkins
- 再生時間: 8 時間 54 分
- 完全版
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ストーリー0
A groundbreaking exploration of why we want what we want, and a toolkit for freeing ourselves from chasing unfulfilling desires. Gravity affects every aspect of our physical being, but there’s a psychological force just as powerful—yet almost nobody has heard of it. It’s responsible for...
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Wanting
- The Power of Mimetic Desire in Everyday Life
- ナレーター: Luke Burgis, Sean Patrick Hopkins
- 再生時間: 8 時間 54 分
- 配信日: 2021/06/01
- 言語: 英語
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Hacking Growth
- How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
- 著者: Sean Ellis, Morgan Brown
- ナレーター: Sean Ellis, Morgan Brown
- 再生時間: 10 時間 43 分
- 完全版
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ストーリー1
The definitive playbook by the pioneers of Growth Hacking, one of the hottest business methodologies in Silicon Valley and beyond. It seems hard to believe today, but there was a time when Airbnb was the best-kept secret of travel hackers and couch surfers, Pinterest was a niche web site...
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Hacking Growth
- How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
- ナレーター: Sean Ellis, Morgan Brown
- 再生時間: 10 時間 43 分
- 配信日: 2017/04/25
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Misbehaving
- The Making of Behavioral Economics
- 著者: Richard H. Thaler
- ナレーター: L. J. Ganser
- 再生時間: 13 時間 35 分
- 完全版
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Richard H. Thaler has spent his career studying the radical notion that the central agents in the economy are humans - predictable, error-prone individuals. Misbehaving is his arresting, frequently hilarious account of the struggle to bring an academic discipline back down to earth - and change the way we think about economics, ourselves, and our world.
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Misbehaving
- The Making of Behavioral Economics
- ナレーター: L. J. Ganser
- 再生時間: 13 時間 35 分
- 配信日: 2015/05/18
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How Brands Grow
- What Marketers Don't Know
- 著者: Byron Sharp
- ナレーター: Daniel May
- 再生時間: 6 時間 34 分
- 完全版
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This audiobook provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands.
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How Brands Grow
- What Marketers Don't Know
- ナレーター: Daniel May
- 再生時間: 6 時間 34 分
- 配信日: 2014/02/04
- 言語: 英語
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Exactly What to Say
- The Magic Words for Influence and Impact
- 著者: Phil M. Jones
- ナレーター: Phil M. Jones
- 再生時間: 1 時間 14 分
- 完全版
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Often the decision between a customer choosing you over someone like you is your ability to know exactly what to say, when to say it, and how to make it count. Phil M. Jones has trained more than two million people across five continents and over 50 countries in the lost art of spoken communication. In Exactly What to Say, he delivers the tactics you need to get more of what you want.
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Exactly What to Say
- The Magic Words for Influence and Impact
- ナレーター: Phil M. Jones
- 再生時間: 1 時間 14 分
- 配信日: 2017/12/01
- 言語: 英語
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Married to the Brand
- Why Consumers Bond With Some Brands for Life
- 著者: William J. McEwen
- ナレーター: Dana Hickox
- 再生時間: 4 時間 29 分
- 完全版
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Companies spend millions of dollars every year trying to court consumers. They invest in flashy advertising, celebrity endorsements, loyalty programs, websites ... you name it. And they spend millions more trying to build their businesses through elaborate "relationship management" software. The result? Most marketers still aren't emotionally connecting with consumers. Married to the Brand tells the story of what makes profitable brand relationships work - through the eyes of the consumer, not the marketer.
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Married to the Brand
- Why Consumers Bond With Some Brands for Life
- ナレーター: Dana Hickox
- 再生時間: 4 時間 29 分
- 配信日: 2015/12/27
- 言語: 英語
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Narrative Economics
- How Stories Go Viral and Drive Major Economic Events
- 著者: Robert J. Shiller
- ナレーター: Susan Osman, Robert J. Shiller - introduction
- 再生時間: 11 時間 7 分
- 完全版
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総合評価3
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ナレーション2
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Spread through the public in the form of popular stories, ideas can go viral and move markets - whether it's the belief that tech stocks can only go up or that housing prices never fall. Whether true or false, stories like these - transmitted by word of mouth, by the news media, and increasingly by social media - drive the economy by driving our decisions about how and where to invest, how much to spend and save, and more. But despite the obvious importance of such stories, most economists have paid little attention to them. Narrative Economics sets out to change that.
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timely and unchangeable human behaviour
- 投稿者: e ehhff 日付: 2020/10/31
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Narrative Economics
- How Stories Go Viral and Drive Major Economic Events
- ナレーター: Susan Osman, Robert J. Shiller - introduction
- 再生時間: 11 時間 7 分
- 配信日: 2019/10/01
- 言語: 英語
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The Age of Surveillance Capitalism
- The Fight for a Human Future at the New Frontier of Power
- 著者: Shoshana Zuboff
- 再生時間: 24 時間 16 分
- 完全版
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An exposé of the unprecedented form of power called “surveillance capitalism,” and the quest by powerful corporations to predict and control our behavior “Groundbreaking, magisterial, alarming.” – Financial Times The heady optimism of the Internet’s early days has turned dark...
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The Age of Surveillance Capitalism
- The Fight for a Human Future at the New Frontier of Power
- 再生時間: 24 時間 16 分
- 配信日: 2019/01/28
- 言語: 英語
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