-
Tide Talk
- 著者: EHS English Department
- ポッドキャスト
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
サマリー
エピソード
-
39 分
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
41 分
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
25 分
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
あらすじ・解説
"Tide Talk" is the official podcast of the Everett High School English Department. Join us as we bring students and teachers together to talk about books, films, or other texts which explore important issues in contemporary culture.
These are our 5 main goals:
1. Promote literacy and literary engagement for both students and staff.
2. Create a forum for civil, respectful, and open discussion of ideas and opinions.
3. Foster dialogue and exchange of ideas among students and their teachers.
4. Allow for a diverse collection of voices to be heard and listened to on important topics.
5. Share and celebrate some of the work of our students and teachers with the larger community.
These are our 5 main goals:
1. Promote literacy and literary engagement for both students and staff.
2. Create a forum for civil, respectful, and open discussion of ideas and opinions.
3. Foster dialogue and exchange of ideas among students and their teachers.
4. Allow for a diverse collection of voices to be heard and listened to on important topics.
5. Share and celebrate some of the work of our students and teachers with the larger community.
Copyright EHS English Department