Audible会員は対象作品が聴き放題、2か月無料体験キャンペーン中

Audible会員プラン 無料体験

2024年5月9日まで2か月無料体験キャンペーン中!詳細はこちらをご確認ください
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
『UX Research』のカバーアート

UX Research

著者: Brad Nunnally, David Farkas
ナレーター: Charlie Krone
2か月間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥ 4,300 で購入

¥ 4,300 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

One key responsibility of product designers and UX practitioners is to conduct formal and informal research to clarify design decisions and business needs. But there’s often mystery around product research, with the feeling that you need to be a research Zen master to gather anything useful. Fact is, anyone can conduct product research. With this quick reference guide, you’ll learn a common language and set of tools to help you carry out research in an informed and productive manner.

This book contains four sections, including a brief introduction to UX research, planning and preparation, facilitating research, and analysis and reporting. Each chapter includes a short exercise so you can quickly apply what you’ve learned.

Learn what it takes to ask good research questions.

Know when to use quantitative and qualitative research methods.

Explore the logistics and details of coordinating a research session.

Use softer skills to make research seem natural to participants.

Learn tools and approaches to uncover meaning in your raw data.

Communicate your findings with a framework and structure.

©2017 Brad Nunnally and David Farkas (P)2021 Upfront Books

UX Researchに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。