
@kwa | Teacher’s Journal: Rethinking my process as a learner and a teacher.
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
"In math, I think the thing is knowing if it's harder to pinpoint if my students. Knowing whether my students are comprehending or understanding as I'm teaching the lesson, not once they're doing the problems because that's much easier to spot. But anyway, having said that, I think going into next year, assuming I'm still going to be here, which I think I think I will, that's what it's looking like. Biology, I really have to worry about just organizing things."