
Y1W34 - Exploring the ABZ framework, handling frustrating situations you don't know how to solve, ConvertKit challenges, comparing against the Morning Brew email design
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
I'm Kallaway, the Founder of Wellzy.
Building Wellzy is an audio journal that chronicles my journey to build Wellzy into a $100M health and wellness brand that positively impacts 100M people.
This is year 1, week 34 since I came up with the idea for Wellzy.
In this episode, I talk about:
- 📈Growth/metrics - How many free/paid subscribers do we have and what is the MRR?
- 🔨This Week - Reviewing site copy, troubleshooting Convertkit, evaluating design vs Morning Brew
- 🚀Next Week - Problem solve Convertkit email coding, Review mobile screens, Finishing setting up Circle
- 💡One Big Learning - Using the ABZ framework to build products
- ❓One Big Question - How to handle frustrating situations when you don't have the answer
Read Building Wellzy here.
Learn more about Wellzy:
- Subscribe at wellzy.co
- Follow on Twitter (@wellzy)