Where’s the Line: When Does Poor Quality Create False Claims Liability
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Substandard quality care is the subject of survey citations and lawsuits, but it has also been used by the Justice Department to support false claim liability. While historically these cases were rare, a recent multi-million dollar settlement puts “worthless services” on the radar. Join Husch Blackwell’s Meg Pekarske and Jonathan Porter as they explore what the “worthless services” theory of liability is, when it has been used, and whether the recent settlement could signal a resurgence of these types of cases.
まだレビューはありません