
When Deals Fall Through
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
- Think about why deals fall through and reflect on your role.
- Transparency in pricing can filter out unsuitable clients.
- Document your work even if a deal doesn't go through.
- It's important to maintain a strong negotiating position.
- Not all deal failures are your fault; external factors play a role.
- Establish safeguards to protect your business interests.
- Client expectations can be unrealistic, especially in tough economies.
- Learn to identify red flags in potential clients.
- Offering help to those who can't afford your services can build goodwill.
- Life isn't fair; focus on what you can control.
- "I throw out my price."
- "You can't work like that."