
Wat is customer centricity en hoe implementeer je het in jouw organisatie?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Experts Sofie De Coninck, Dorothée Laire en Wendy Verborgh bespreken veelvoorkomende uitdagingen en delen concrete suggesties om een meer klantgerichte aanpak te implementeren.
- Wat definieert een goede customer experience?
- Klanten en silo's in de organisatie, hoe kun je dat laten werken?
- Hoe zit het met customer journeys en processen?
- Hoe begin je aan een klantgerichte aanpak?
Customer Experience | Expertises | Möbius (mobius.eu)
まだレビューはありません