Unboxing Luxury: The Psychology Behind Packaging
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, Nick Constantino and Jaron Solomon explorethe emotional and psychological power of packaging in the luxury world. From jewelry boxes to watch cases, they break down how packaging shapes perception, enhances value, and creates unforgettable experiences. Featuring iconic examples from Apple, Rolex, Tiffany & Co., and Solomon Brothers’ own packaging evolution.
まだレビューはありません