
Transparency for workwear and outdoor
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
We revisit yesterday’s Transformation Talks in Borås, where we discussed transparency and long-term supplier relationships are creating new business value for workwear and outdoor brands.
On stage was
•Fanny Ekholm, CSR Manager at Didriksons
•Ann Carlsson, CSR & Environment Manager at Blåkläder
•Sara M. Rakstang, Founder & CEO of Repass
We discussed.
- Long-term supplier relationships enhance transparency in the supply chain.
- Circular economy practices need to be scalable and integrated into business models
- Data collection is crucial for understanding sustainability impacts.
Hosted by Konrad Olsson, Editor-in-chief and founder of Scandinavian MIND
—
Scandinavian MIND is a media platform and branding agency operating at the intersection of lifestyle industries and tech.
Sign up for our newsletter:
www.scandinavianmind.com/newsletters
Connect with our agency:
www.scandinavianmind.com/agency
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.