
The one with NFL CMO Tim Ellis on future-proofing the league, Monday Morning Marketing, and why the short-term must always support the long-term.
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, I talk with Tim about creative courage, marketing to and with the Commissioner and owners, and how to both focus on and transcend the game.
Note:
In the episode, Tim tells us the story of how Volkswagen’s 2011 Super Bowl ad, Darth Vader, came to be. And how it almost didn’t. See the spot that’s been credited with changing Super Bowl advertising here: https://www.youtube.com/watch?v=qpL_DcT6ko8
See Privacy Policy at https://art19.com/privacy and California Privacy Notice at https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.