
The Problem with Bloom’s Taxonomy, and What To Use Instead with Jonathan Halls
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Jonathan Halls is an author and consultant who uses learning science to streamline talent development to be digital and focused on business results. In today’s episode, Jonathan takes on L&D’s Goliath: Bloom’s Taxonomy.
If you’ve written a learning objective before, you've likely used a version of Bloom’s Taxonomy. But what if we’ve been using it in ways it was never meant to be used? What if this framework is creating roadblocks and preventing real learning?
Jonathan guides us through a thoughtful critique of Bloom’s and offers an alternative framework for writing learning objectives that actually achieve the desired results.
Resources:
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jonathanhalls
- Website: https://jonathanhalls.com/
- Books: https://jonathanhalls.com/books/