
SubscriptionX 2024 - The Original Fit Factory
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Michael returns to the booth to cover collaboration and partnerships with Richard Sale CEO, Digital Fitness Division at The Original Fit Factory, previously of Peloton.
Discussion points in this episode:
- How partnerships can be beneficial in reaching new customer bases, as well as helping with growing marketing costs
- Why there needs to be a recognisable connection between collaborative companies
- Ways to avoid diluting your brand message
- How the fitness industry can deal with churn
Behind the microphones:
Richard Sale CEO, Digital Fitness Division at The Original Fit Factory:
https://www.linkedin.com/in/richard-sale-3ba49a37/
Michael Smink, Strategic Growth Lead EMEA, Chargebee:
https://www.linkedin.com/in/michael-smink/
Katie Searles, Editor, InternetRetailing and DeliveryX:
https://www.linkedin.com/in/katie-searles-522451132/
- (00:00) - Tempo: 120.0