
Strategies for Managing Staff Time Clock Issues
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Noelle discusses effective strategies to prevent staff from abusing the time clock, a common issue that can lead to wasted money and time for directors. The episode provides practical solutions, such as setting clear time clock policies, using digital time tracking systems, enforcing break and overtime rules, and implementing a no-adjustment policy for time clock errors. The importance of accountability and communication with staff is emphasized to ensure fair and accurate time tracking. Join Noelle's Director's Club for more insights and support.
Join The Club! The Director's Club Membership - The Directors Club
Plus, grab my FREE Teacher Retention Plan to help strengthen your team’s accountability and commitment: https://memberships.kartra.com/page/theultimateteacherretentionchecklist
The Early Education Empowerment Conference, come see me in person! Plus 14 other amazing speakers! https://memberships.kartra.com/page/empowermentconference