
Start Small, Skip Boiling the Ocean (with Katie Frank)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
👤 Guest Bio
- Katie Frank is a growth marketer at Shortcut, where she helps product and engineering teams build better together. She’s all about fresh ideas and bold campaigns—coffee in the morning and champagne whenever.
📌 What We Cover
- Why “don’t boil the ocean” matters more in ABM than anywhere else
- How to push back on leaders and start with one-to-one or one-to-few campaigns
- Turning targeted virtual wine or champagne tastings into networking, not pitches
- Letting your brand champions shine in front of prospects
- Measuring proof-of-concept before scaling to one-to-many
- Scrappy ABM: Build repeatable account-based plays and bring ABM in-house—book a chat at scrappyabm.com/bev
- Jim Gilkey LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jgilkey/
- Katie Frank LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/katiefrank/
まだレビューはありません