
Speak to prospects who are not ready to buy... let me explain
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, I discuss why it's crucial to engage with the majority of your market that's not yet ready to buy. I'll explore strategies to build relationships and trust with these potential clients to ensure they turn to you when they're ready to make a purchase.
Key Themes:
- Importance of engaging non-ready buyers
- Strategies for awareness and consideration stages
- Role of buyer independence in the digital age
- Benefits of long-term engagement
- Creating content to build trust
Resources:
- Book a Call: https://www.reidentify.co/book-call
- Visit Our Website: https://www.reidentify.co
- Connect on LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jonathanreid
#B2BMarketing #ContentStrategy #PodcastingTips