
S2 Episode 11: Education that makes life manageable, comprehensible and meaningful: Experiences of the Monash Access Program
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, interviewer Mervi Kaukko speaks with Kristin Reimer about her work with students from the Monash Access Program (MAP), an alternative entry into university. The students in MAP have had educational disadvantage in their lives and offer their perspectives into education's role. Kristin talks about the potential for formal education to provide us with experiences of manageability, comprehensibility and meaningfulness in order to create a world where we are able to thrive individually and collectively.
For more, read Chapter 12: Education that makes life manageable, comprehensible and meaningful: Experiences of the Monash Access Program, a university alternative entry pathway by Kristin Reimer