
Revolutionizing Clinical Staff Satisfaction through Innovative Technology
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, we speak with Matt Challberg, CEO of Tallio, about his company's innovative technology that aims to improve job satisfaction and retention rates among clinical field staff. Tallio's platform gathers data from staff feedback, customers use it to implement positive changes in the workplace. Matt also discusses his company's focus on streamlining documentation, which enables clinicians to be more efficient and provide higher quality care while complying with regulatory requirements. Overall, this episode offers valuable insights into how technology can be used to improve staff satisfaction and patient care. Join us for an insightful conversation!
https://www.tallio.co/
https://theclinicalmanagersource.com/