
Reduce B2B CAC, Improve Lead Quality & Close Bigger Deals | Episode 009
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Ad costs are up, lead quality is down, and traditional targeting doesn't work like before.
But, your paid ads aren’t broken—they’re just stuck in a 2010s playbook.
Keith Delaney, CEO of Primer, joined us on the KlientBoost Kitchen Podcast to break down:
→ Why copying everyone else fails (the law of shitty CTRs)
→ Modern targeting strategies that actually lower CAC
→ Overlooked plays that shorten sales cycles and boost AOV
Bon appétit 🤌