NCSM/NCTM Reflections: What We Are Thinking About!
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Pam and Kim went to NCSM and NCTM in Atlanta! In this episode, they share some of their favorite moments, biggest take-aways, and new insights gleaned from the sessions they attended and the people they met.
Talking Points:
- Discussing the meaning of "algorithm" with Sarah Bush and Karen Karp, authors of The Math Pact
- Importance of talk moves and listening moves, with Elham Kazemi and Allison Hintz, authors of Intentional Talk And Listening
- The joy of celebrating someone else's learning from Vanessa Vakharia
- How the Science of Reading does not correlate or correspond with what the people who call themselves the Science of Math are suggesting
- The importance of Affirming Learning Walks
- Clarifying the meaning of the word "procedural", as in "procedural fluency"
- The misleading nature of much of the math research currently being approved by What Works Clearinghouse
- Shout-out to James Tanton for being intellectually curious!
Check out our social media
Twitter: @PWHarris
Instagram: Pam Harris_math
Facebook: Pam Harris, author, mathematics education
Linkedin: Pam Harris Consulting LLC
まだレビューはありません