
Mastering Self-Assurance As a Service Provider
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Send us a text
In this conversation, Dominika Legrand discusses the importance of self-assurance in business, exploring how attachment styles can influence professional interactions. She emphasizes the need for empathy and understanding in client relationships, advocating for a balance between confidence and humility. The discussion highlights the pitfalls of desperation and superiority in communication, encouraging entrepreneurs to foster genuine connections with clients.
Get a FREE Copy of the High Converting Online Events Book: https://book.dominikalegrand.com/
まだレビューはありません