Luke Purdy, Wieden+Kennedy's Director of Sustainability, on Advertising's Power To Change
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Luke discusses how he sold sustainability as a business value proposition rather than a compliance issue, why he reports to the CFO instead of the CMO, and how Wieden+Kennedy's carbon removal program for video productions is changing industry standards. He also tackles thorny questions about greenwashing that can guide which clients agencies should work with, arguing that guiding any company toward sustainability is better than refusing to engage.
He shares lessons from helping transform Danish Oil and Natural Gas into Ørsted, one of the world's leading renewable energy companies, and explains why authentic storytelling beats green leaves and clichés every time. Can advertising agencies avoid greenwashing while still growing their clients' businesses? And what does it mean when sustainability becomes culture rather than just compliance?You can learn more about Wieden+Kennedy's sustainability work at wk.com.
- Subscribe to Sustainability In Your Ear on iTunes
- Follow Sustainability In Your Ear on Spreaker, iHeartRadio, or YouTube
まだレビューはありません