Jeżeli chcesz zniszczyć własny biznes, realizuj oczekiwania klienta
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
W tym odcinku „Człowieka w Biznesie” biorę na warsztat pozornie święty graal: oczekiwania klienta. Pokazuję, dlaczego ślepe spełnianie oczekiwań bywa destrukcyjne, a prawdziwą przewagę i rentowność buduje komunikacja do potrzeb — tych głębokich: bezpieczeństwa, sensu, wyjątkowości. Na konkretnych przykładach tłumaczę, jak przejść z gry w rabaty do gry w wartość, jak tworzyć ambasadorów marki i jak „zahibernować” biznes na ataki konkurencji.
まだレビューはありません