
It's a wrap!
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In the final episode of Season 1 of Hitmakers, Rei and Ana look back at the core themes that their discussions revolved around: how great products build great brands, why creativity is a mindset not an output, and why the most important thing of all is to care about the work that you are doing.
- IKEA April Fools
- Nike Trolls New Balance and Cooper Flagg with 4 Words
- MayoHaters by NotCo
- Watch us on YouTube
Follow Ana here:
- Newsletter "The Sociology of Business"
- New book "Hitmakers: How Brands Influence Culture"
Follow Rei here:
- Rei's LinkedIn
- Newsletter "The Intersection"
- Rei's global innovation firm I&CO