
Isikul põhinev reklaam, selle võimalused ja ohud
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Tänapäeval on järjest muutumas kanalid mille kaudu brandid oma turundust teevad ja mille kaudu tuntuks saavad. Kui nn influencerid väiksel määral asju mõjutavad, siis aeg-ajalt on võimalik teatud isikutel ikka väga suurelt asju mõjutada. Ühe näitena võtamegi ette Tesla brandi kujunemise Elon Muski isiku kaudu ning viimastel kuudel selle ootamatu suur imago kahju, mis on tekkinud Eloni poliitikasse suundumisest ja sõnavõttudest. Kuidas selles navigeerida ja mida teha ja mitte teha aitab arutada Olesija Saue, persoonibrandingu ekspert.