
How to spot time drains and inefficiencies in your business
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of Rachel Gets It Done, Rachel discusses one of the most practical and easy ways to find inefficiencies in your business - tracking your time.
If you think you don’t need to track your time, you do, and Rachel will discuss the benefits and quick tips to get started.
Want to discuss this topic in more depth? Do you have other business operations questions you’d like answered? Rachel would love to hear from you!
https://www.rachelgetsitdone.com/
https://www.instagram.com/rachelgetsitdone/
https://www.linkedin.com/in/racheltflores/
まだレビューはありません