
How Gary Nealon Scaled His Ecommerce Store to $40m/Year by Building Strategic Social Media Assets
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Gary Nealon scaled an ecommerce business to $40+ million/year in one of the toughest niches possible, and successfully exited it over a year ago. In this episode, we talk about how he used strategic social media assets as a key traffic acquisition strategy, how to achieve low customer acquisition costs for expensive products, and how to convert customers online when selling large and complicated products like kitchen cabinets.