Hoe helpt Tim Geenen van Rayn.io met synthetische data gedrag van consumenten of gebruikers beter te begrijpen?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
🟡Tim Geenen van Rayn.io helpt bedrijven om gedrag van consumenten of gebruikers beter te begrijpen in een specifieke context. Om privacygevoelige of andere gevoelige informatie te beschermen, gebruiken ze hierbij synthetische data. In het kort, niet-echte, maar realistische data. Wat is synthetische data precies en hoe kun je het gebruiken? Hoe zet Rayn.io het in om marketingstrategieën en advertentiecampagnes te testen en optimaliseren, wat zijn andere toepassingen en hoe verwacht Tim dat de advertentiemarkt zich verder ontwikkelt.
まだレビューはありません