Hoe bepaalt Peter van Toorn van Business Radar realtime het sentiment rondom een bedrijf, merk of product met ongestructureerde (web)data?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
🟡Peter van Toorn is oprichter en CEO van Business Radar. Business Radar is pionier in nieuwsmedia monitoring voor organisaties wereldwijd. Hoe bepaalt Business Radar realtime het sentiment rondom een bedrijf, merk of product? Hoe zet Business Radar ongestructureerde (web)data om in relevante en waardevolle bedrijfsinformatie, wat gaat de impact van AI zijn op deze markt en hoe helpt Peter zijn klanten om dit op een goede manier te gebruiken?
まだレビューはありません