Here's Why Labubus May Not Last
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
A small toy monster with a toothy grin, known as a Labubu doll, has taken the world by storm, adorning the bags of millions of consumers — including popstar Rihanna and tennis champion Naomi Osaka. Some editions fetch thousands of dollars on resale, and Pop Mart, the Chinese maker of the toys, saw revenue jump over 200% in the first half of the year. But our Asia Global Business Managing Editor Rachel Chang joins Caroline Hepker to discuss how the modern toy trend started, and if it can continue.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
まだレビューはありません