Growth Pill: Measuring Impact vs. Tracking Execution in Customer Success
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Too many CS leaders confuse measuring impact with tracking execution.
In this Growth Pill, Daphne breaks down why the two are completely different and why mastering both is the key to running a high-performing CS organisation.
You’ll learn:
💡 How to connect CS work directly to company outcomes (think GRR, NRR, and customer value delivered)📊 What “tracking execution” really means and how top CS teams do it🔥 Why activity metrics aren’t vanity metrics when tied to impact
Because great CS teams don’t just work hard, they know exactly which work drives results.
まだレビューはありません