
Got a Letter from the IRS? Here’s What to Do Next (CPA Advice for SoCal)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Getting a letter from the IRS can be scary—but it doesn’t have to mean trouble. In this episode of The Accounting and Tax Helpdesk, Calabasas-based CPA Nima explains exactly what steps you should take if you receive a notice from the IRS. Whether it's an audit letter, a payment request, or a correction, knowing how to respond can save you stress, money, and time.
If you're a business owner or individual in Calabasas, Los Angeles, or anywhere in Southern California, this local expert advice is for you.
Alamir CPA & Associates Website: https://www.alamircpas.com
Contact us: Helpdesk@alamircpas.com
Visit us: 23801 Calabasas Road, Suite 2004
Calabasas, CA 91302
818-721-8078