
Gamified #121 | Switch 2, Star Atlas vs Star Citizen
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
- Own up or shut up - Nintendo Switch 2 blows out launch day sales record. did you think this would happen? (we got receipts)
- Star Atlas keeps shipping despite their previous team downsizing. Their community still believes in the vision - what can we learn from them as a class of 2021 still surviving today? + How do they compare to Star Citizen with how much they’ve shipped?
- Big Brain or Big Lame - OTG adding a free for all deathmatch mode. do battle royale games need other game modes?
- FINAL BOSS - financialization of gaming changes how you feel when you play - “no matter how much fun I’m having or how much I love something, at certain amounts things become financial decisions even when you don’t want them to be.” What’s the solution?
Today's panelists include:
- Matthew from WARP Chain
- Dub from GlitterCloud Solutions & Sparkball
- Wills Spangler from Ava Labs
- Sinjin from MAYG
- Kohji from Parallel
- Gnoc from Magic Eden
- Kate Irwin from Blockworks
- Kevin Lambert from Project O & Koin Games
- Michael Christine from Andrometa
...and of course my co-host Lemz!