
Former Procter & Gamble CMO Jim Stengel: Hyperfocus on customers builds trust in tough times
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
You can visit Jim Stengel’s LinkedIn page here: www.linkedin.com/in/jimstengel/
You can visit Jen Friese’s LinkedIn page here: www.linkedin.com/in/jenniferfriese/
To see more VISION by Protiviti content on the customer experience and other megatrends, please visit VISION by Protiviti at vision.protiviti.com and subscribe.