
Ep121: Rethinking Customer Retention Risk Post-M&A
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Show Highlights:
- Understand the centrality of customer retention in M&A success. [00:47]
- The importance of defining retention goals as explicit data-driven targets. [02:43]
- How to identify the customers to prioritize in retention strategies. [04:18]
- Why first-year post-deal retention is not predictive. [05:57]
- Growth and retention as “both/and” objectives explained with M&A math. [11:49]
- The value of anchoring retention and growth plans in existing customer realities. [15:21]
- Three core takeaways to capitalize on the increased M&A activity in ag. [19:28]
If you are interested in connecting with Joe, go to LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/joemosher/, or schedule a call at www.moshercg.com.