Ep 280: Rapid Fire Math Pedagogy Questions
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
How can we adjust our teaching to meet the needs of our students? In this episode, Pam proposes a series of rapid-fire pedagogical scenarios for Kim to respond to with her best advice. What will Kim say in 90 seconds or less?
Talking Points:
- What to do about a student who only solves addition problems left to right?
- How to handle a student who always signals to pass during Problem Strings?
- Ways to encourage students to use strategies learned in Problem Strings when doing independent math work.
- Managing students who always yell out answers.
- Using Hint Cards/Clue Cards effectively
- Suggestions for students who have additional time accommodations
- The importance of knowing your students
For additional information on Hint Cards, listen to Podcast Episode 38: Multiplication Facts: The Good, the Bad, and the Ugly Pt. 5
Check out our social media
Twitter: @PWHarris
Instagram: Pam Harris_math
Facebook: Pam Harris, author, mathematics education
Linkedin: Pam Harris Consulting LLC
まだレビューはありません