
Ep 264: Facilitating a Equivalence Structure Problem String - Multiplicative Reasoning
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
How can Problem Strings help build big ideas? In this episode Pam and Kim walk through a Problem String that helps students dig into area and multiplicative equivalence and helps you know how to expertly facilitate.
Talking Points:
- Facilitating the string
- Teacher moves during the string
- Modeling the string
- Equal products means total area is the same
- Why we want students to have lots of experience with concepts rather than just direct teaching.
Check out our social media
Twitter: @PWHarris
Instagram: Pam Harris_math
Facebook: Pam Harris, author, mathematics education
Linkedin: Pam Harris Consulting LLC