
Ep 263: Facilitating an Equivalence Structure Problem String - Additive Reasoning
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
How does a Problem String look in front of real students? In this episode Pam and Kim give a play by play for how a Problem String could be facilitated.
Talking Points:
- When to circulate and when to ask for choral response
- Helping students communicate thinking
- How and when to engage students in conversations
- When to anchor strategies
- When to be intentionally curious to solidify thinking
Check out our grade level Problem String books!
Grade 1 Problem Strings: https://www.mathisfigureoutable.com/nps-1
Grade 2 Problem Strings: https://www.mathisfigureoutable.com/NPS-2
Grade 3 Problem Strings: https://www.mathisfigureoutable.com/nps-3
Grade 4 Problem Strings: https://www.mathisfigureoutable.com/nps-4
Grade 5 Problem Strings: https://www.mathisfigureoutable.com/nps-5
Check out our social media
Twitter: @PWHarris
Instagram: Pam Harris_math
Facebook: Pam Harris, author, mathematics education
Linkedin: Pam Harris Consulting LLC