Ep.14: Learning About Your Market with Alexandra Cheung (La Grotta Collective)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Established at the end of 2019, La Grotta Collective has quickly established itself as a successful UK-based eCommerce jewellery brand which is already expanding into other markets, including China.
In today's Corporate Cafe, La Grotta Collective's CEO and founder Alexandra Cheung explains how she moved from FinTech to eCommerce, and offers vital tips on how to discover new customers, working with influencers, taking advice, and the need "to let go of the perfectionist mindset."
For more information on Alexandra and La Grotta Collective, see:
Website: https://lagrottacollective.com/
Instagram: https://www.instagram.com/lagrotta.collective/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/alexandra-cheung-82b24b5b/
まだレビューはありません