Du får, hvad du måler - med Casper Guldager, Director i NewTech, KPMG
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Hvordan måler man egentlig, om AI-adoptionen virker?
Og hvorfor bliver ordet “måling” nærmest et fy-ord i mange organisationer?
Det kan faktisk gøres ret simpelt. Dan Rose taler med Casper Guldager, Director for NewTech i KPMG, om kunsten at måle det, der faktisk betyder noget. For uden måling - ingen retning. Og uden retning - ingen gevinst.
De taler om:
- Hvorfor virksomheder ofte ikke ved, hvad de får ud af deres AI-investeringer
- Hvordan man måler uden at skabe frygt for “overvågning”
- Hvad ledelsen skal turde ændre, hvis målingerne skal have effekt
- Hvorfor de bedste målinger starter simpelt - og bliver skarpere over tid
- Og hvordan data om brug og adoption kan kobles direkte til strategi og bundlinje
Har du feedback eller forslag til emner? Skriv til dan.rose@todai.ai
まだレビューはありません