
"Depressed, But Doing My Best: How Professors’ Openness can benefit students"
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Does talking about an instructor’s mental health in the classroom help or hurt? In this episode, we dive into the research on instructors disclosing their experiences with depression—how it impacts students, shifts classroom dynamics, and challenges the traditional boundaries of academia. Can their openness foster connection and resilience, or is this just TMI? Join us as we unpack the upsides (and potential pitfalls) of bringing mental health directly into the classroom.
🎧 Listen in for unfiltered insights, real research, and a fresh take on mental health in higher ed. #UnfilteredConvos #MentalHealthInAcademia #SyllabusConfessions