
Den usynlige suksessfaktoren: Slik beholder du medlemmene dine! Med gjest: Johanna Karlsson, Markeds- og medlemsansvarlig ved Myrens Treningssenter.
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Hva skiller et godt treningssenter fra et fantastisk et? I denne episoden av Sporty Business får vi besøk av Johanna Karlsson, markeds- og medlemsansvarlig på Myrens Treningssenter. Vi snakker om kunsten å skape ekte medlemslojalitet, hvorfor god kundeservice er mer enn et smil i resepsjonen, og hvilke grep som virkelig får folk til å bli værende. Dette er episoden for deg som vil ta medlemsopplevelsen på ditt treningssenter til et nytt nivå, uansett hvilken rolle du har på senteret. God lytt!