De beste innovatielessen leer je van ABBA
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Vivian Opsteegh is directeur van Media Campus NL en ging op de eerste editie van SXSW London op zoek naar nieuwe inzichten over media innovatie. Hoe stomen we de mediasector klaar voor de toekomst? Wat kunnen we leren van de innovatieve mindset van bureaus én van Björn Olvaeus van ABBA?
De Three Takeaways van Vivian:
1. AI is een munt met twee kanten
2. The doom moet niet the bloom overschaduwen
3. It’s exciting at the intersection
Three Takeaways de podcast wordt gemaakt door Jolien van de Griendt en Merlijn Passier in opdracht van Media Campus NL.
まだレビューはありません