
Customer churn advice, with Aggelos Mouzakitis
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This week on Product Marketing insider, we're joined by Aggelos Mouzakitis, CEO & Growth Product Manager at Growth Sandwich.
Aggelos founded Growth Sandwich in 2017 in an effort to move on from his corporate product management job and is an expert in customer churn.
Growth Sandwich is one of the most prominent Customer-led Growth agencies helping B2B SaaS companies make their marketing efforts work through win/loss data and deep customer empathy.