Critical Difference Between Satisfied and Enthusiastic Scuba Divers
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Today, we are reviewing Dr. Alex Brylske's approach, published by the Business of Diving Institute, to going beyond satisfied customers (scuba divers) and creating enthusiastic divers.
The current dive industry is too obsessed with selling "courses, "c-cards," and "gear." Let's dive into providing a satisfying experience instead.
More info: The Critical Difference Between Satisfied and Enthusiastic Scuba Divers
https://www.businessofdiving.com/difference-between-satisfied-enthusiastic-scuba-divers
まだレビューはありません