
Conversations in Game Studies (CGS) #3: Amanda Cote - The Myth of "Good Crunch"
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Amanda Cote (University of Oregon) discusses how crunch has become deeply embedded in the video game industry, leading developers to distinguist between "good crunch" and "bad crunch."
YouTube version:
https://youtu.be/DQltuh_Ewlw
Follow Amanda on social media:
https://twitter.com/accote
http://www.amandaccote.com/
Original Study:
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14614448211014213
まだレビューはありません