
Chants of Sennaar & Sethian reactions: what makes a good language puzzle game?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode we talk about our experience playing two language puzzle games, 'Chants of Sennaar' by Rundisc and 'Sethian' by Duang! Games, LLC . Hosts Dr. Ibi and Dr. Joe cover topics including:
- language puzzle and translation mechanics
- embedding conlangs in game worlds
- player versus player-character knowledge of conlangs
- complexity of conlangs and how to make them decipherable
Contains some strong (and other types of) language.
☕ If you would like to support us, you can buy us a coffee here: buymeacoffee.com/sayitlikeyouplayit
📺 We're also on YouTube: https://www.youtube.com/@SayItLikeYouPlayIt
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.