
Building a Marketing Team That Doesn’t Break Your Business (or Your Budget)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
What startups and scaleups get wrong about hiring their marketing team — and how to do it better.
In this episode of Chocolate Pill, we break down the biggest hiring mistakes founders and marketing leaders make when building their teams, from first hires to scaling the org.
You’ll hear:
- Why hiring content first is a mistake
- The order of hires we recommend (PMM → Demand Gen → Content → MOPS)
- How to avoid hiring the wrong profile for your stage
- What scaleups need to do differently when building teams
- Why early career marketers should think twice about startup roles
- How CMOs can balance strategy vs. execution — and when to outsource
まだレビューはありません