
Being Data-Driven
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
What does it mean to be data-driven? That is the topic of this episode. Howard and Glenn delve into what it means from an organizational perspective and how it impacts product and engineering. We talk about quantitive and qualitative data, the value of each, and how they are connected. And, we discuss some of the problems in over-indexing on one or the other such as missing out on understanding why you are seeing what you are seeing. Another topic we explore is the danger of confirmation bias in interpreting the data. And we can't forget product analytics, metrics, KPIS, OKRS, and DORA. Just some of the many topics we touch on in this jam-packed session!
Links:
- Striking a balance between Quantitative and Qualitative data
- Product Analytics
- Amplitude
- Pendo
- Heap
- DORA
- OKRs